Geoblog.pl    fazad    Podróże    Z Singapuru do Bangkoku    Lot odwołany

Lot odwołany

Tajlandia, Bangkok International Airport

Za 345 bahtów spod hostelu przyjechaliśmy taksowka ponad 40 km na lotnisko. Dodatkowo musieliśmy zapłacić 50 bahtow na bramce na wjeździe na autostradę - to normalna zasada wg regulaminu. Nasz kierowca był lekko nieogarniety bo w jednym miejscu na rozwidleniu dróg nie wiedział gdzie jechać i musieliśmy go poprowadzic wg znaków, ale dojechaliśmy :-D
na lotnisku odprawilismy sie w automacie, mamy w reku boarding pass, czekamy w długiej kolejce zastanawiając się czy zdążymy się odprawić. Idę sprawdzić o której są loty z KLM - jak pozniej niż nasz to moze by nas przepuscili.... Patrzę na tablicę i minęło mi ze nasz Lot odwołany, czekam i patrzę jeszcze raz i jest w fazie check-in, patrzę jeszcze raz i KLM odwołany, patrzę jeszcze raz i nasz odwołany.... Tak jeszcze portalem chwilę, pozmienialy się te statusy parę razy i doszedłem do wniosku ze raczej jest odwołany. Przychodzę do Eweliny, sprawdzam godzinę, patrzę i jest sms - od airfrance. Lot odwołany. Tylko dziwne, bo 10 min wcześniej się odprawilismy.... A Lot wg informacji uzyskanej od obsługi jest odwołany juz z Paryża do Bangkoku.... Nie ważne. Nowy Lot mamy ponoc jutro z samego rana... Mówią ze zapewnia hotel itd, pytamy czy są jakieś inne opcje wcześniejszych połączeń - sprawdzą, choć termin grudniowy i samoloty pełne. .. No więc sprawdził chłopak na naszą gorąca prośbę - bo w sumie po chwili analizy stwierdziliśmy ze nie mamy pewności czy jutro Lot nie będzie odwołany, a nie wiemy co to za hotel i gdzie itd - i chłopak mówi ze mamy szczęście ;-) o 12.25 lokalnego czasu wylot liniami KLM do Amsterdamu nr lotu KL 0876 i o 21.15 z Amsterdamu do Warszawy nr lotu KL 1369, gdzie mamy być 23.15 czasu warszawskiego. W sumie trochę ponad 1,5h opóźnienia - nie jest źle. Dobrze, że jutro też jeszcze jest wolny dzień :-D