Geoblog.pl    fazad    Podróże    Dominikana 2017    Niedziela w Las Terrenas

Niedziela w Las Terrenas

Dominikana
Dominikana, Las Terrenas

Dziś poszliśmy drugi raz na playa punta popy jako ze wczoraj byliśmy na plazy po zachodniej stronie miasteczka. Jak zwykle na tym cyplu mocniej wiało. Dziś niedziela i od razu na plazy więcej ludzi - głównie tubylców - i ich samochodów zaparkowanych między palmami. Na plazy całe dominikanskie rodziny a przy samochodach grill. Ale nie grill jest najważniejszy.... prawdziwym atrybutem tutejszego macho na plazy jest jak największy i oczywiście jak najgłośniejszy głośnik lub głośniki. A z nich leci oczywiście na maxa muzyka. Lepsza gorsza ale zawsze ichniejsza. Wyglada to tak, ze co kawałek leci inna muzyka:) byle głośniej, ja jestem podobno trochę przygluchawy ale na plazy i dla mnie było za głośno :)
Jedlismy znowu w jednym z comedorów. Za kawałek ryby w sosie, jakieś klopsiki, ryż, makaron i 2 cole i do tego pieczone rajskie banany, skarmelizowane, przyprawione goździkami zapłaciliśmy 300 peso. No i znowu się najedliśmy. Za wczorajsze krewetki z ryżem frytkami i 2 dużymi piwami w knajpce na plazy zapłaciliśmy 1200 peso. No i nie były to jakieś super dania. Także w comedorach jak najbardziej da się dobrze zjeść:) jakościowo jest podobnie albo nawet lepiej niż w innych droższych knajpach. Tylko oczywiście wystrój może być bardziej skromny.
Chyba jestesmy tu już długo bo dziś drugi raz ten sam motoconchista mnie poznał i znowu proponował jakieś mocniejsze używki:) nam wystarczy rum:)